divendres, 25 de setembre del 2009

Blog en construcció!!!!

Avui és un gran dia, el naixement del meu blog !!!!!

Primer de tot m'hauré de presentar:
El meu nom és "The nanny pet " , en anglès significa exactament mascota que fa de cangur, i és clar la mascota sóc jo, la Georgina.

Fa ja uns cinc anys que em dedico a fer de cangur dels nostres estimats peluts. Tot va començar quan feia de voluntària per la Fundació Altarriba (amics dels animals), i amb les adopcions dels gatets/gats i tots els adoptants que anava coneixent va sorgir la idea de que podia oferir un bon servei els meus amics felins. Molts adoptants s'angoixaven amb la idea de les vacances i de que fer amb el seu gat. I va ser precisament per aquesta raó que em vaig oferir com a nanny. Com molts dels gatets que vaig donar en adopció van ser adoptants per estrangers , suposo que va condicionar l'elecció del nom del meu petit i bónic projecte (the nanny pet).

En fí, dia a dia us aniré informan de les aventures dels quatre potes i la seva nanny.
Actualment treballo principalment amb gats però també tinc alguns canins d'allò més divertits que disfruten amb mi passejant pel Parc Güell , pel Parc de les Aigües i pel parc del Putxet.

Fins aviat!!!!!!

1 comentari: