dimecres, 14 d’octubre del 2009

Un pelut molt i molt especial


Aquest estiu vaig tenir el plaer de conéixer al petit Hipo i la seva mestressa . Com que l' Hipo tenia tan sols 6 mesos, vam pensar que potser era una bona idea intentar tenir-lo a casa meva i veure com es relacionava amb els meus dos gats: en Bongo i la Yü. El resultat va ser un èxit. L'Hipo ha demostrat tenir una capacitat d'adaptació extraordinària, no només es va adaptar a viure a casa meva amb els meus dos gats sino que també és va fer molt amic de la meva gateta Yü, junts van passar unes vacances fantàstiques, no van parar de jugar plegats.

Ara el considerem com un més de la família, i la Yü i jo estem molt contentes quan torna a casa nostra.

Normalment quan els propietaris d'algun gat marxen de vacances jo els hi ofereixo el servei de visita a domicili , ja que com molts sabem el gat prefereix estar-se a casa seva i evitem així que s'estressi amb un canvi de domicili. Un cop al dia visito a l 'animal a casa seva, jugo amb ell, ens fem conpanyia, li canvio la sorra , l'aigua i el pinso. Les visites són llargues ja que considero que el animal necessita ser ben atés i saber que no l'han deixat pas sol, sino que té una nanny que el ve a veure , que el cuida i el mima.
Fotografia: Yü ( gateta atigrada) i Hipo ( gatet gris). Vacances peludes. Agost,09.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada