divendres, 6 de novembre del 2009

Casament pelut !!!


Aquest dilluns , la Mª Angeles es casava per lo civil a Barcelona. Ella i el seu futur marit volien compartir aquest dia amb la seva estimada gossa Kira. Però, la Kira com a gos, li estava prohibit entrar-hi. Així que van contractar a una super nanny que cuidés d'ella , mentres ells es casaven.

El casament va resultar d'allò més divertit,

i per descomptat la Kira ho va festejar remenant la cua i brincant a les portes dels jutjat.!!!!!

Fotografia: Kira a la Pl. de la Mercé. Casament pelut. Barcelona.

2 comentaris:

  1. Hola súper nanny!!!
    Hauria d'haver-se quedat fora l'alcalde o el seu tinent en qualsevol cas, no???
    De ben segur que la Kira ha estat millor fora amb tu que a dins calladeta i fent bondat...
    Molts ànims nanny, això que fas no té preu, ets un autèntic ser de llum!!!

    ResponElimina
  2. Gràcies Val!!!!!!
    Molta sort per a tu tb. M'agradat molt això que dius : " Jo ara faig com ens deia el Cioran, segueixo introduint el pensament a la meva vida i dono vida al meu pensament, això és filosofia o al menys el que jo entenc per filosofia!!!
    Totalment d'acord!!!!!
    Un petonàs!!!!

    ResponElimina